4/26/2008

conte um segredo.

Jaguar, onça-preta, pantera




ζωή περνάει, ο αντίστοιχος χρόνος, ευκαιρίες πετούν.
ένας άνθρωπος, μία φυλή, μία ζωή, μια ψυχή που
βρίσκεται στο επίκεντρο του 6,5 δισ. άλλες ζωές.
ποιο είναι το νόημα της ζωής;
Ζητώ απαντήσεις, και αυτό το μονοπάτι της సీర్చేస్'మ
επηρεάζεται από τα οινοπνευματώδη καλές και κακές.
ఐ అఫ్లోరేసుం συναισθήματα και μερικές φορές δεν μπορεί
να γίνει, και να κάνουμε πράξη αυτό που θέλω, αλλά δεν
θέλω το κακό, ότι εγώ πρακτική.
φορές το μίσος προς την οικογένειά μου, αδέλφια μου, τους
γονείς μου που προσπαθούν να χειραγωγήσουν μου, έχω ελέγξει ...
δεν σέβονται τις επιλογές μου, τα όνειρά μου, τις επιθυμίες μου ...
Θέλω να πεθάνω, θέλω τη ζωή,

Έχω χάσει και να αναζητήσουν σωτηρία,
I στράφηκε προς αυτούς και να τρέχει μακριά.
η ζωή είναι κατασκευασμένα από επιλογές και παράδοξα.
Ζω, αλλά αυτό που δεν θέλω,
ζουν τις συνθήκες ζωής που σας προτείνω.
κρατήσει ένα μυστικό,
και δεν αποκαλύπτει σε κανέναν.

.
www.icq.com/147889677

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Regras:
1- todos tem o direito de se expressar, porém identifique-se.
2- os 10 mandamentos estam valendo.
3- nada de xingamento, palavras sórdidas, e racismo.