5/22/2008

um papo de doido.


puta, samo jednom, daje mi želju da povikala glasno, pareci želim self-exorcism ...

త్రదిసిఒనలన్ ... da ugasiti loše stvari koje postoji unutar mene ...

ali ne znam da je ponekad samo jednom,
Ja sam u vlasništvu usprkos, u meni ... da me pojesti ...
Osjećam mržnju, bolestan osjećaj ....
Ja sam ljut, deranja, pljuvanja, crying, ja sam ljut, jako ljut ...

puta, oba puta ...
Život je pun iznenađenja ...
murmuro puta, da zahtijeva puni želudac, ja belatedly
na kajanje za ono što im je pokušao, i nije zadovoljan, jer je tako okrutno da napuste sumnje i mislim deria pojavljuje se uvjerimo da ako sam pokušao ...

strah od rizika, neizvjesnosti ... neizvjesnost
i da je Biblija nas uči svojim sljedbenicima, a ne gledati nazad ... Bez sumnje, i dalje ostaje i nikad neće ići .... puta, samo jednom,
smo promijeniti njihove strategije ...

Recite nema vremena sada, da ne spominjemo loš čovjek, ali je osoba koji je opnião, da osoba, koji vjeruju u sebe i napravite izbor ....

ద సం, జ సం ఉస్ప్ర్కోస్, కకో బి omogućili više ల్జుది పోరేడ్ మేనే ద odlučite కోజి కాబి సమో జా మేనే, మొజ్ život, ఐ తాజ్ స్విజేట్ న తాజ్ način మ్నోగి ల్జుది స్క్రబ్ ఒ životu అలెఇఅ ...

ఇన్పుట్, గ్ద్జే నిజే పోత్రేబన్ žele opnião živote ద్రుగిహ్ ... ఓడ ద్రోగే.
మ్ర్జిం ఐ nesreću, జ గ్రహ ల్జుది, జ సం loša ఒసోబ, osjećam సే loše ...

ఐ జ సం మలద, పూనా సుమ్న్జే, నే జనం što అల్గుఅర్దాదో način života జా మేనే ....
సమో స్మ్ర్తి, జేర్ జే బయో ఉవ్జేరెన్, జనం ద జేదన్ దాన ద లి će doći డో ....

తడ కామ బ్రిగ్ ... దక్లె, అకో నే možete ništa učiniti, బ్రిగ్ కామ, నేక život ići ఐ నజ్మంజే ... జాత్వోరితి oči ఐ ఒస్జేతితి ఒకుస్ బ్రిగ్ ....


.
www.icq.com/147889677

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Regras:
1- todos tem o direito de se expressar, porém identifique-se.
2- os 10 mandamentos estam valendo.
3- nada de xingamento, palavras sórdidas, e racismo.